blank

Офісний
переїзд

Перевозки любого груза: от 5 кг и до такелажных работ

БУС ДОВГИЙ 4м
Подача: 235 грн
Година: 235 грн
Мiнiмальний заказ: 2 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
ГАЗЕЛЬ ДОВГА
Подача: 300 грн
Година: 300 грн
Мiнiмальний заказ: 3 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
ГАЗЕЛЬ КОРОТКА
Подача: 265 грн
Година: 265 грн
Мiнiмальний заказ: 3 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
ГАЗЕЛЬ ВІДКРИТОГО ТИПУ
Подача: 350 грн
Година: 350 грн
Мiнiмальний заказ: 2 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
ГАЗЕЛЬ ЄКСТРА ЛОНГ
Подача: 300 грн
Година: 300 грн
Мiнiмальний заказ: 2 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
ВАНТАЖНИК
Вiд 100 грн/год
Поверх: 10 грн
Мебельнi роботи: від 100 грн
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
Рено Докер
Подача: 170 грн
Година: 170 грн
Мiнiмальний заказ: 2 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
Бус короткий
Подача: 200 грн
Година: 200 грн
Мiнiмальний заказ: 2 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
БУС до 3 Т
Подача: 350 грн
Година: 350 грн
Мiнiмальний заказ: 2 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
АВТО до 5 Т
Година: 500 грн
Гідроборт: +50 грн/год
Мiнiмальний заказ: 2 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
АВТО до 10 Т
Година: 640 грн
Гідроборт: +50 грн/год
Мiнiмальний заказ: 4 год
НДС: + 20%
ЗАМОВИТИ
Послуга Цiна
Завантаження/Розвантаження; Упаковка меблів, Установка і розстановка меблів по місцях + розбирання та збирання меблів + спуск, підйом пішки без ліфта від 90 грн / год
Складські працівники (вантажники, пакувальники, фасувальники) 100 грн / год
Такелажні роботи. Предмети вагою понад 80 кг (сейфи, піаніно, роялі) від 3 грн / кг
Имя услуги 000 грн
ВВІЧЛИВІСТЬ
ОБЕРЕЖНІСТЬ
ПУНКТУАЛЬНIСТЬ

Задумали переїзд офісу, але не впевнені, як це організувати? Звертайтеся до транспортної компанії «Myving 24» і ми надамо вам оптимальний план переїзду.

Переваги роботи з нами:

• Упакуємо все речі, в тому числі тендітні та цінні екземпляри;

• Виконаємо розбирання / збирання меблів, надаємо бригаду професіоналів;

• Досвідчені вантажники швидко і акуратно виконають навантажувальні роботи;

• Маємо власний автопарк вантажної техніки. Відповідно, гарантуємо оптимальний вибір машини для переїзду і вигідний тариф;

• Після доставки на нове місце зберемо меблі і розставимо по місцях.

Якщо ви ще не знайшли нове місце, але вам вже потрібно залишити старе місце, ми пропонуємо цікавий варіант – тимчасове зберігання майна на нашому складі, поки не знайдете нове приміщення під оренду офісу.

Переїзд офісу під ключ в Києві

Всі люблять результат переїзду, але мало хто любить процес, особливо, коли це потрібно зробити раптово та в стислі терміни. Саме так найчастіше і відбувається у випадку з офісами. Причин на те багато, як негативних, так і позитивних. Наприклад, може бути криза, збільшення вартості оренди приміщення та доводиться шукати більш дешевий варіант або ж навпаки, ваша фірма розвивається, і ви в пошуках більш презентабельного та об'ємного місця.

Постає питання, як все це організувати, щоб не створювати хаос. Ми все придумали за вас.

«Myving 24» Організовує переїзд офісу від А до Я, так як у нас власні: машини для перевезень, складські приміщення (на випадок перетримки вантажу), бригади вантажників, які в свою чергу мають індивідуальні навички. Наприклад, є фахівці із збирання та розбирання меблів.

Ми проводили опитування наших клієнтів, щодо попереднього досвіду переїздів. Як і очікувалося, головна помилка при переїзді офісу – наймати різних підрядників для виконання робіт.

Тобто, окремо вантажників, окремо машину для перевезення, окремо пакувальників та фахівців по роботі з меблями. Це абсолютно провальне рішення, так як працівники не зацікавлені в спільній меті, немає єдиної організації робочого плану.

З кожним з них потрібно провести консультації, як краще все організувати, відповідно витрачається багато часу. Як підсумок, такі роботи часто затягуються за часом, терміни зриваються, відбуваються накладки. Ще одна помилка – коли офісні працівники пакують речі самостійно.

Не завжди це робиться правильно, як результат – вантаж пошкоджується в дорозі і потім звинувачують перевізника.

Компанія, яка виконує абсолютно всі етапи робіт – це правильний вибір. Довірте роботу професіоналам, це позбавить вас від зайвих робіт, заощадить час і дозволить зайнятися більш важливими робочими процесами.

Зацікавленість в спільній меті та найкращому результаті гарантує якісне надання послуг. До того ж, робота з одним підрядником завжди дешевше, ніж з декількома.

Потрібен терміновий переїзд по Києву або в Київ з регіону? Наша компанія має великий досвід і налагодила ідеальну схему, щоб наші клієнти залишалися задоволені.

Швидкий офісний переїзд можливий, тому що:

• Ми надаємо всі пакувальні матеріали. При необхідності пакуємо меблі і техніку самостійно.

• У нас в наявності власна вантажна техніка, що дає можливість організовувати роботи в будь-який зручний час для замовника.

• У разі необхідності, ми можемо збільшити кількість людей в бригаді вантажників або навіть вивести на зміну кілька бригад.

• Досвідчені фахівці проводять розбирання і установку меблів, облаштування нового офісу.

• По завершенню проводиться прибирання та вивозиться сміття. Причини екстреного переїзду навряд чи позитивні, як показує практика не завжди можна швидко знайти новий варіант.

Приміщень під оренду офісу в Києві багато, але власники компаній люди розумні і бажають знайти оптимальний варіант у всіх аспектах, як в фінансовому, так і територіальному розташуванні.

Зберігання речей на складі, до кінцевого переїзду, – це одна з особливостей, яку можна обумовити на стадії укладання контракту. Ми вивеземо всі меблі і техніку з офісу на наш склад, а як тільки ви знайдете оптимальне місце під новий офіс, ми організуємо доставку.

Багато років робіт в даній сфері і незвичайний досвід по ходу різних замовлень дозволили нам виробити робочу схему, де все відбувається поетапно, та працює як годинник.

Переїзд офісу відбувається за наступною схемою:

• Наш менеджер оцінює обсяги робіт;

• Виконується оптимальний вибір вантажного автомобіля;

• Наша меблева бригада виконує розбирання і упаковку меблів та інших предметів інтер'єру, побутової техніки;

• Винесення упакованого вантажу до машини;

• Відбувається навантаження і, при необхідності, кріплення вантажу, щоб уникнути пошкоджень в дорозі;

• Виконується перевезення за вказаною адресою;

• Заносимо все в новий офіс, розпаковуємо і збираємо меблі, розставляємо все по місцях, як розпланував замовник.

КОНТАКТИ
АДРЕСА

вул. Світлицького, 
26, Київ, Україна

ТЕЛЕФОНИ


+38 073 476 60 15

Топ категорії:

MYVING 24
Заповніть фор​му 
і ми вам зателефонуємо!